Program szkolenia:

PROGRAM SZKOLENIA:

9:00 – 10:30 BUDOWANIE RELACJI BIZNESOWYCH

Współczesny proces sprzedaży – na czym polega?
Relacje w sprzedaży – pokaż klientowi WARTOŚĆ
Spotkanie networkingowe – jak się przedstawić?
Analiza Twoich mocnych i słabych stron jako sprzedawcy
Dopasowana komunikacja z klientem i jak rozmawiać? Gotowe przykłady i zwroty, które sprzedają! – lingwistyka biznesowa, słowa, które mają moc
PRZERWA NA TWOJĄ ULUBIONĄ KAWĘ – 15 minut

10:45 – 12:15 ZAANGAŻUJ KLIENTA W PROCES SPRZEDAŻY

Struktura zadawania pytań, które angażują klienta w proces zakupu.
Rodzaje pytań, które zamykają sprzedaż.
Twoja własna lista pytań – zbuduj swoje MOCne pytania
E-MAIL/TELEFON przepustką do spotkania
Struktura pierwszego kontaktu z klientem
PRZERWA NA COŚ PYSZNEGO – 45 minut

13:00 – 14:45 JĘZYK PERSWAZJI

Język korzyści i emocji w sprzedaży
Uważność na klienta – czy potrafisz słuchać?
Trudne rozmowy wcale nie muszą być trudne.
Obiekcje, roszczenia, trudne zagrywki – jak sobie radzić.
PODSUMOWANIE I PLAN DZIAŁAŃ
15:00 ZAKOŃCZENIE

Nazywam się Monika Bartkowiak, sprzedaję od 22 lat, obecnie siebie 😉 moje błędy, doświadczenie, sukcesy i radość z tego, co robię. Nie znoszę manipulacji, tricków, książkowych regułek, bo to nie działa! Przetestowałam. Zarażam innych sprzedażą, tak na serio. Lata doświadczenia na różnych szczeblach biznesowych, rozmowy z klientem, nawiązywanie kontaktów biznesowych z różnymi klientami sprawiły, że sprzedaż to dla mnie świetna przygoda i dobra zabawa. Dlaczego? Ponieważ jestem jak F16, szybko i wysoko wznoszę słupki sprzedażowe każdego biznesu. Uwielbiam proste rozwiązania, uwielbiam zaskoczenie moich klientów, uczę autentyczności ponieważ sama dokładnie przećwiczyłam to, co teraz chcę dać Tobie.

Masz pytania? Skontaktuj się ze mną:

t: +48 600 605 096

e: monikabartkowiak@icloud.com

www.monikabartkowiak.com

Opis szkolenia:

Sprzedaż w świecie agresywnej i wszechobecnej konkurencji jest dość skomplikowana, jeśli nie będziesz działać precyzyjnie i konkretnie. Co to znaczy? Budować relacje, czy markę osobistą? Postawić na marketing, czy wyjść do klienta? Wszystko razem! Niemniej sprzedaż polega na sprzedawaniu, jeśli będziesz czekać, klient może się nie zjawić. Weź sprzedaż w swoje ręce!

Zasada jest jedna: jeśli chcesz sprzedawać, należy SPRZEDAWAĆ!

Jak sprzedać w czasach kryzysu, pandemii, wymówek, przesytu, mnogości ofert? Jak przebić się przez zamknięte drzwi? Jak motywować klienta do zmiany, do wyboru nowego rozwiązania, partnera do współpracy? Wystarczy, że pokażesz klientowi wartość! A tego mogę Cię nauczyć.

Dla kogo to szkolenie?
– dla przedsiębiorców
– dla tych, co nie mają doświadczenia w sprzedaży
– dla wszystkich, którzy chcą poznać nowe sposoby pozyskiwania klientów

Korzyści ze szkolenia:

1. PEWNOŚĆ SIEBIE I TY JAKO TY!

Okaże się, że jednak potrafisz sprzedawać 🙂 Nie musisz kombinować, szukać sztuczek, które nie są w zgodzie z Tobą. Nie lubię sztuczek, tricków, nigdy ich nie stosuję! Co więcej, pokażę Ci, Twoje osobiste mocne strony sprzedawcy – tak, tak, każdy je ma! A najfajniejsze jest to, że od razu wykorzystasz swoje talenty w praktyce a kontakt z klientem stanie się przyjemną zabawą. Otrzymasz ode mnie również listę “co poprawić” w Twoim stylu komunikowania z klientem, będziesz miał(a) większą świadomość tego, jak klient Cię odbiera i co o Tobie myśli.

To oznacza, że trudny klient przestanie istnieć, a Ty doskonale dopasujesz się swoim komunikatem do każdego typu klienta. A ten trudny – będzie Twoim najlepszym klientem!

2. PĘK KLUCZY, KTÓRE ROZPOCZNĄ DIALOG Z KLIENTEM

Z moich obserwacji wynika, że badanie potrzeb klienta to najtrudniejsza umiejętność w procesie sprzedaży. Nie ma nic bardziej stresującego, jak rozmowa z klientem, która się nie klei! Nie dość, że Ty się wtedy denerwujesz, klient nie jest zainteresowany, masz wrażenie, że się nudzi, albo niecierpliwi, to jeszcze nic z tej transakcji nie wychodzi. Koniec z tym! Podczas szkolenia zbudujesz własną listę pytań, które staną się kluczem do płynnej i konstruktywnej rozmowy z klientem. Co więcej, nauczę Cię zadawać takie pytania, które sprawią, że klient będzie sam zamykał transakcję. To nie sztuczki, to naturalny proces sprzedaży, zobaczysz – bardzo prosty!

3. POKAŻESZ WARTOŚĆ SWOJEGO PRODUKTU/USŁUGI

Pewnie słyszałe(a)ś o języku korzyści. Większość osób nie wie, jak go poprawnie stosować, serio! Nauczę Cię i będziesz robić to idealnie! Ponieważ kto, jak kto, ale Ty najlepiej wiesz, co światu chcesz zaoferować. Oczywiście dam Ci coś więcej niż tylko język korzyści, będziesz posługiwać się językiem emocji. Bo to emocje sprawiają, że klient kupuje! I dlatego to właśnie z Tobą klient będzie chciał współpracować. Konkurencja nie zniknie, przynajmniej zaraz po szkoleniu ;-), ale Twój klient będzie wiedział kogo wybrać! Pokażesz mu WARTOŚĆ swojego produktu. Dokładnie i głośno powiesz: DLACZEGO to właśnie z Tobą ma współpracować!

4. ZACZNIESZ OD RAZU JAK PROFESJONALISTA

Wiem, że często borykasz się z myślami: “dzwonić/nie dzwonić”, “ale co ja mu powiem?”, “a jak mnie czymś zagnie?”, “przecież ten e-mail to suchar!, pewnie i tak nie przeczyta!” Nie dziwię Ci się! Do skrzynki e-mailowej wpadają setki ofert “nie do odrzucenia”, które są jednakowe, nudne i naciągane. Więc w natłoku spraw, nikt nie ma czasu aby to czytać, Twój klient bezlitośnie wciska guzik “DELETE”. Zmienimy to, OK? Pokażę Ci, jak napisać wiadomość, która zaciekawi, zaintryguje, pokaże dokładnie Twoją wartość i klient będzie wiedział, że trzeba się z Tobą spotkać/umówić/sprawdzić co masz do powiedzenia!

5. SPOTKANIE HANDLOWE – POTRAFIĘ!

No dobrze, umówiłe(a)ś się na spotkanie i nie wiesz jak się do niego przygotować? Co powiedzieć, skoro już taką szansę masz? A co, jeśli klient zada Ci trudne pytanie? Jak odpowiedzieć na obiekcje? “Za drogo” – tego boisz się najbardziej? Zobaczysz jakie proste mogą być rozmowy o cenie! Obiekcje nie są straszne a najważniejsze aby do nich nie dopuszczać. Zatem przygotujmy się na to spotkanie razem!

Zarejestruj się na szkolenie: Zdobądź nowego klienta!

Monika Bartkowiak

Monika Bartkowiak - Praktyk sprzedaży, trener, wykładowca uczelni wyższych. Pasja sprzedaży to misja, którą z radością dzieli się z innymi. Na koncie 22 lata w sprzedaży, 400 zadowolonych klientów i ponad 4000 przeszkolonych sprzedawców. Pasjonat sprzedaży autentycznej, skupionej na kliencie, opartej na empatii i wzajemnej współpracy. Nie znosi manipulacji, tricków, sztucznych książkowych technik, ponieważ to już w sprzedaży nie działa! Uwielbia proste rozwiązania, uczy sprzedawców bycia autentycznymi, dzięki temu klienci zostają z nimi na całe życie.