Szkolenia elektryczne

wiedza dla podniesienia jakości Twojego biznesu

Twój koszyk jest pusty

E-szkolenia

Arkusz kalkulacyjny Excel Pakietu Microsoft Office 2010 - poziom podstawowy

  • dodano 2014-11-19
Arkusz kalkulacyjny Excel Pakietu Microsoft Office 2010 - poziom podstawowy

Poziom podstawowy składa się z 22 lekcji, z których dowiesz się m.in. jak przenosić dane, wstawiać komórki i czyścić ich zawartość, przygotowywać dokumenty do wydruku czy modyfikować rozmiar wierszy i kolumn. Poznasz również ważniejsze opcje wstążki narzędziowej. Przejdź do opisu e-szkolenia, aby poznać wszystkie szczegóły.

Program Excel to niezwykle zaawansowane narzędzie do wyodrębniania najistotniejszych informacji z dużych ilości danych. Ale nadaje się też doskonale do prostych obliczeń oraz do śledzenia praktycznie każdego rodzaju informacji.

Dzięki temu szkoleniu zapoznasz się z podstawowymi narzędziami i funkcjami dostępnymi na tak zwanej „wstążce narzędziowej”. Wiedza w nim zawarta pozwoli Ci między innymi na swobodne poruszanie się w obrębie arkuszy roboczych, drukowanie, tworzenie i wprowadzanie nowych formuł, porównywanie tekstów, scalanie kolumn oraz sortowanie list.

Szkolenie zawiera 22 krótkie lekcje z ćwiczeniami, zakończone jest testem sprawdzającym wiedzę. Listę lekcji na poziomie podstawowym znajdziesz poniżej.

Po przejściu szkolenia na pozostałych dwóch poziomach – średnio zaawansowanym i zaawansowanym, będziesz mógł jeszcze sprawniej i efektywniej wykorzystywać narzędzia aplikacji Microsoft Excel 2010.  

Do poprawnego działania szkolenia zalecane są przeglądarki internetowe Google Chrome, Mozilla Firefox, Internet Explorer 9 i nowsze.

Aby pobrać przeglądarkę Google Chrome, kliknij tutaj >>
Przeglądarkę Mozilla Firefox pobierzesz tutaj >>

• Lekcja 1 Wstążka - wprowadzenie
W tej lekcji poznasz ważniejsze opcje wstążki narzędziowej w programie Excel 2010.
 
• Lekcja 2 Nowy skoroszyt 
W tej lekcji dowiesz się, jak utworzyć nowy skoroszyt, utrwalisz wiedzę dzięki ćwiczeniom praktycznym. 
 
• Lekcje 3 -7 Arkusze robocze
W lekcjach 3-7 poznasz sposoby poruszania się w arkuszach roboczych i przenoszenia danych, wstawiania komórek, czyszczenia ich zawartości oraz usuwania. Każda z tych lekcji zawiera praktyczne ćwiczenia utrwalające nowe umiejętności. 
 
• Lekcje 8 – 10 Drukowanie  
W tych lekcjach poznasz podstawowe funkcje przygotowania dokumentu do wydruku, takie jak podział strony, podgląd wydruku i modyfikowanie ustawień. Zdobytą wiedzę przećwiczysz, wykonując ćwiczenia zawarte w każdej lekcji. 
  
• Lekcje 11-15 Funkcje 
W lekcjach tych poznasz podstawowe właściwości funkcji, sposoby tworzenia formuł, metody ich wprowadzania, porównywania tekstów oraz funkcje pozwalające na łączenie i zastępowanie tekstu. Ćwiczenia zawarte w lekcjach pozwolą na utrwalenie zdobytej wiedzy.
 
• Lekcja 16-17 Wiersze i kolumny
W tych lekcjach dowiesz się, jak modyfikować rozmiar wierszy i kolumn oraz poznasz metodę ich scalania. Dzięki ćwiczeniom utrwalisz nowe umiejętności.
 
• Lekcje 18-20 Formatowanie 
W lekcjach 18-20 dowiesz się, jak stworzyć przejrzysty i profesjonalny arkusz roboczy. Poznasz możliwości wyróżnienia danych poprzez formatowanie czcionki i liczb oraz sposoby wyrównywania tekstu w obrębie arkusza roboczego. Dzięki ćwiczeniom będziesz mógł wykorzystać nową wiedzę w praktyce.
 
• Lekcja 21 Listy, sortowanie   
W tej lekcji nauczysz się sortować alfanumerycznie listę zawierającą tekst i liczby w porządku rosnącym lub malejącym oraz w oparciu o wybraną formułę. Lekcja zawiera ćwiczenie pozwalające utrwalić nabytą wiedzę.
 
• Lekcja 22 Zakresy komórek, wypełnianie 
W tej lekcji nauczysz się korzystać z polecenia „wypełnij”. Funkcja ta jest bardzo przydatna, ponieważ może znacząco przyspieszyć Twoją pracę. Dzięki ćwiczeniom zawartym w tej lekcji będziesz potrafił kopiować listy formuł lub kolejnych liczb, stosując rozpoznawane wzorce. 

Sprawdź, jak uruchomić e-szkolenie "Arkusz kalkulacyjny Excel Pakietu Microsoft Office 2010 - poziom podstawowy" na przykładzie e-szkolenia z instalacji odgromowych:

Jeżeli tematyka szkoleń pracowników związana jest z prowadzoną przez Państwa działalnością gospodarczą, to wydatki na te szkolenia w zasadzie mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów. W tych sprawach wypowiadały się pozytywnie Izby Skarbowe (np. interpretacja Izby Skarbowej z Bydgoszczy nr ITPB3/423-229/10/PSTz dnia 9.08.2010 r.).

W kwestiach szczegółowych należy temat uzgodnić z osobą odpowiedzialną w Państwa firmie za prowadzenie ksiąg i obliczanie zobowiązań podatkowych.

Kup E-szkolenie

E-szkolenie49,00 zł brutto  Zapisz się »

Moduły

L01 Wstążka uruchom »
L02 Skoroszyty nowe skoroszyty uruchom »
L03 Arkusze poruszanie się uruchom »
L04 Arkusze przenoszenie uruchom »
L05 Wstawianie komórek uruchom »
L06 Czyszczenie zawartości uruchom »
L07 Arkusze usuwanie uruchom »
L08 Drukowanie podział stron uruchom »
L09 Drukowanie podgląd wydruku uruchom »
L10 Drukowanie modyfikowanie ustawień uruchom »
L11 Funkcje wprowadzenie uruchom »
L12 Funkcje tworzenie formuł uruchom »
L13 Funkcje wprowadzanie formuły uruchom »
L14 Funkcje porównywanie uruchom »
L15 Funkcje Złącz uruchom »
L16 Wiersze Rozmiar uruchom »
L17 Wiersze Scalanie uruchom »
L18 Formatowanie uruchom »
L19 Formatowanie Wyrównanie uruchom »
L20 Formatowanie liczby uruchom »
L21 Listy sortowanie uruchom »
L22 Zakresy Wypełnianie uruchom »
X
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.